Fuck Distance..Be here

Follow your insticts!

Long time ago..

Wednesday, January 23, 2013

Tired

Tired of feeling alone.Δεν νιώθεις ποτέ σαν κάτι να λείπει;Όσο καλά και να πηγαίνουν τα πράγματα στα ζωή σου...
Νιώθω λες και υπάρχει ένα κενό,όπου και να είμαι,μόνη μου ή με παρέα,πάντα κάτι λείπει.
Πάντα!!
Και το κακό είναι ότι ξέρω πως δεν μπορώ να το αλλάξω,δεν έχω άλλη επιλογή.Προσπαθώ,αλήθεια προσπαθώ πολύ αλλά το αποτέλεσμα είναι ίδιο.Δεν είσαι εδώ..Και αυτό δε θα αλλάξει ότι και να κάνω,όσο και να προσπαθήσω.Έχω χάσει ήδη το πιο σημαντικό άτομο στη ζωή μου και όταν κάποιος πεθαίνει που να χτυπιέσαι δε γυρνάει,αν χάσω και εσένα λόγο της γαμημένης απόστασης θα φουντάρω στο λέω.
Ήθελα να μεγαλώσω για να είμαι ανεξάρτητη και τι κατάλαβα;Μακάρι να γυρνούσα τα χρόνια πίσω..
Μπορεί τότε να είχα άλλα προβλήματα,ποιος έφηβος δεν έχει άλλωστε;Αλλά είχα πάντα εσένα δίπλα μου και ήταν αρκετό. Από τότε που με θυμάμαι κάναμε τα πάντα μαζί.Τώρα γιατί πρέπει να τα κάνω μόνη μου τόσα χιλιόμετρα από εσένα;ΔΕΝ ΘΕΛΩ,πως το λένε;
Ξέρω πως περνάς στιγμές στη ζωή σου,καλές ή κακές, και εγώ δεν είμαι εκεί και αυτό με σκοτώνει.
Κοίτα ξέρω επίσης πως δε θα σε χάσω(το εύχομαι δηλαδή).10 χρόνια φιλία δεν είναι και λίγα,πάντα θα είσαι εκεί για μένα και θα είμαι ΠΑΝΤΑ δίπλα σου.Απλά δεν είναι το ίδιο,τίποτα δεν είναι ίδιο χωρίς εσένα και τίποτα δεν είναι αρκετό χωρίς εσένα..
Να σου πω και την αλήθεια ζηλεύω λίγο..Δεν ξέρω γιατί,μου λες πάω στης Κατερίνας τα λέμε και ζηλεύω..Νιώθω πως ίσως με αντικαταστήσετε κάποια μέρα και μετά τι;
Ξέρω πως δεν ισχύει αλλά και πάλι φοβάμαι.
Επίσης με την καμμία δεν είναι ίδιο το να είμαστε μαζί και να σου περιγράφω κάτι που έγινε με το να στο περιγράφω από κάμερα..Μου λείπεις και σε αγαπώ όσο κανένα άλλο..
Και ίσως κάνω κακό στον εαυτό μου με το να τα σκέφτομαι όλα αυτά κάθε μέρα απλά δεν μπορώ να το ελέγξω..
Μη με ξεχάσεις..
See u soon <3 div="">



2 comments:

  1. έχω και εγώ φίλη που έφυγε μακρυα πριν 2 χρόνια...
    και αυτό που καταλαβα είναι οτι δε χάνουμε κάτι αμα το θέλουμε κοντά μας. όσο μακρυα κι αν είναι.
    κάποια πράγματα σίγουρα αλλάζουν αλλά τίποτα δε χανεται! μη φοβασαιι λοιπόν! :)
    τίποτα δεν αντικαθισταται!

    ReplyDelete